BMS-Consulting.hu - háttérképBMS-Consulting.hu - háttérkép

BMS-Consulting.hu

Tréning tematikák

 

Motiváció a mindennapokban

Kinek ajánlom?

A tréninget üzletvezetők, középvezetők részére dolgoztam ki, hogy hatékonyabban tudják kialakítani és használni a motivációs eszközöket a munkatársakkal kapcsolatban. A tréning "hibrid", hiszen a kommunikáció alapjaival indít, ezen keresztül jut el a motivációhoz. A tréning "előjáték" lehet a Teljesítményértékelés tréninghez.

A program célja:

A résztvevők (üzletvezetők) felkészítése a munkatársakkal való napi munkában előforduló motivációs lehetőségekre. Megismerni a motiváció anyagi és "lelki" lehetőségeit. Visszacsatolás hatékony módja. Pygmalion.

Tematika:

     Kommunikáció alapjai

     Kommunikációs csatornák

     Kommunikáció csapdái

     Visszacsatolás

     Kérdezés és aktív hallgatás

     Visszacsatolás előforduló hibái

     Motiváció

     Motiváció szintjei

     Sikerorientált és kudarckerülő viselkedés

     Pygmalion

     Együttmüködés dimenziói

Javasolt módszer:

3 napos, T-csoport

 

Vevőelégedettség, reklamáció kezelés

Kinek ajánlom?

A tréninget üzletvezetők részére dolgoztam ki, hogy hatékonyabban tudják kezelni a naponta előforduló különböző reklamációkat. Speciális konfliktuskezelés.

A program célja:

A résztvevők (üzletvezetők) felkészítése a vevőreklamáció hatékony kezelésére. A reklamációkezelés fontosságának felismerése, mint a vevőelégedettség hosszú távú kialakításának módszere.

Tematika:

     Mi a reklamáció és annak szerepe a cég életében

     A helytelen reklamációkezelés "ördögi köre"

     Mi a konfliktus

     Hogyan viseljük a személyes támadást

     A reklamáló "lelki" kényszere

     Agresszív, szubmisszív és asszertív viselkedés

     Ráhangolódó viselkedés

     Aktív hallgatás

     Kerülendő viselkedési módok

     8 lépés a reklamáció kezeléséhez

     Konszenzus

     Írásos válasz, utánkövetés

     Reklamációbarát üzletpolitika

     Milyen tanulságot hozott a reklamáció

     A reklamációkezelés első lépese = minél hatékonyabb megelőzés

Javasolt módszer:

3 napos, T-csoport

 

Értékesítés a bolti kiskereskedelemben

Kinek ajánlom?

Bolti kiskereskedelemben dolgozóknak (nem FMCG), akik nem csak eladók szeretnének lenni, hanem igazi kereskedők.

A program célja:

A résztvevők megismertetése az eladási módszerekkel, melyek segítségével növelni tudják a hatékonyságukat, anélkül, hogy manipulatívakká, túlzottan tolakodóakká válnának.

Tematika:

     "Miben segíthetek?" - az eladó szerepe a kiskereskedelemben

     Vevői elvárások

     Kommunikáció alapjai, csatornái

     Az eladás "sémája"

     Első benyomás fontossága

     Szükségletek felmérése

     Kérdezéstechnika + aktív hallgatás

     Tulajdonság, Előny, Haszon

     Termék bemutatása a TEH elemzés szerint

     Kifogások kezelése

     Üzlet zárása, teljes eladás

     Vevőtípusok

     Nehéz vevők kezelése (asszertivitás)

     Kerülendő viselkedési módok

Javasolt módszer:

3 napos, T-csoport

Webhelyünkkel kapcsolatos kérdéseit és észrevételeit várjuk a következő címen:

* bms-consulting@bms-consulting.hu

Copyright F BMS-Consulting Bt.

Utolsó módosítás: 2012.08.19.

Minőségügyi képzések

Kereskedelmi képzések

Tréning tematikák

Motiváció a mindennapokban

Reklamáció a cég életében

Emberközpontú kereskedelem

Aktuális

Visszajelzés

Keresés

Linkajánló

BMS-Consulting.hu cégembléma
Budapest

A legnagyobb félelmünk az, hogy képességeink minden képzeletet felülmúlnak.